Znaczenie świątecznych grafik w e-commerce
W okresie świątecznym, zwłaszcza po intensywnym czasie wyprzedaży związanym z Black Friday, istotne jest dla marek e-commerce przygotowanie angażujących treści wizualnych. Święta to czas, który sprzyja tworzeniu opowieści i budowaniu emocjonalnych więzi z odbiorcami. Ludzie uwielbiają historie, które wywołują emocje, wzbudzają wspomnienia i łączą z tradycjami. Storytelling w marketingu świątecznym pozwala markom przekazać swoje wartości w sposób, który angażuje odbiorców i buduje ich lojalność. Grafiki świąteczne dla marki Bergen.pl miały inspirować do wyboru świadomego prezentu dla dziecka i zachęcać do zakupów.
Grafiki produktowe dla marki Bergen.pl
W ramach kampanii dla marki Bergen.pl stworzyłam świąteczne grafiki prezentujące produkty marki. Wśród nich były rowerki biegowe i hulajnogi. By podkreślić wyjątkowy charakter produktów, do grafik dodałam krótkie teksty, by zainspirować i pokazać, że te produkty są czymś więcej niż zwykłym prezentem. Teksty na grafikach nawiązywały do dziecięcych emocji, zabawy, rozwoju i nauki. Dodatkowo content w social mediach dla tej marki urozmaiciłam zdjęciami w świątecznej aranżacji z udziałem mamy i dziecka.
Zobacz sesje świąteczne wykonane dla marki Bergen.pl