Jesienna sesja plenerowa z modelką to projekt, który od początku zapowiadał się wyjątkowo. Z marką Pan Materac współpracuję już ponad rok i każda nasza realizacja to czysta przyjemność. Latem realizowaliśmy podobną sesję w letnim klimacie, więc i teraz postawiliśmy na naturę, kolory liści i jesienny klimat. Celem sesji było pokazanie produktów marki – łóżka, materaca oraz pościeli w jesiennej odsłonie – z nutą ciepła i przytulności. Wspólnie stworzyliśmy scenografię z łóżkiem, pościelą i dodatkami, a nasza modelka Wiktoria, wniosła do zdjęć lekkość i autentyczność przekazu. Na planie zdjęciowym był z nami także Patryk z Black Film który zajmował się nagrywaniem video.

Kulisy powstawania – od pomysłu do zdjęć w plenerze
Przygotowania do takiego projektu fotograficznego to proces, który jest połączeniem dobrej organizacji, planowania oraz kreatywności. Trzeba było znaleźć idealne miejsce, przewieźć łóżko i dopasować całą aranżację. W centrum kadru pojawił się oczywiście bohater kadru – łóżko z materacem, które aranżowaliśmy na kilka sposobów. Pokazaliśmy je wyłącznie z materacem, z białą pościelą , a także w dalszej części zdjęć – aranżowaliśmy łózko, dodając pledy, koce, kolorowe poduszki, liście czy wiklinowy kosz. Sceneria musiała być dopracowana w każdym szczególe.
Oprócz tego wykonaliśmy serię zdjęć z Wiktorią w dwóch różnych stylizacjach. Dopasowaliśmy do scenerii kilka jesiennych rekwizytów, które dodały zdjęciom charakteru: śniadaniowa taca, kosz, gorąca herbata. Na sesji pojawił się też gość specjalny – uroczy pies, z który pozował jak prawdziwy model!

Efekt końcowy i znaczenie regularnych sesji
Jesienna sesja plenerowa z modelką okazała się nie tylko piękną historią o marce, ale też inspiracją do kolejnych projektów. Fotografia produktów w plenerze to zawsze wyzwanie, które daje ogromną satysfakcję. Bez ekipy Pan Materac oczywiście by się to nie udało!
Profesjonalna fotografia produktowa to dziś kluczowy element skutecznej sprzedaży online. Fotografia materaca, fotografia pościeli czy fotografia aranżowana łóżka – każdy z tych kadrów tworzy spójną opowieść o marce. Takie materiały wykorzystuje się przez wiele miesięcy, budując komunikację w social mediach. Marka Pan Materac świetnie pokazuje, jak regularna fotografia produktowa łóżek i spójny storytelling przekładają się na profesjonalny wizerunek. Koniecznie zajrzyjcie na ich stronę i social media, które wyglądają profesjonalnie i jakościowo.

























