Sesja wizerunkowa potrzebna jest każdemu. Zarówno tym, którzy tworzą markę osobistą, jak i tym, którzy chcą wyglądać profesjonalnie na LinkedIn. Bez względu na to jakie jest przeznaczenie zdjęć portretowych, przekonuję swoich klientów, by zdjęcia, które powstają na moich sesjach pokazywały ich takich, jakimi chcą być pokazani.
Moją klientką w tej sesji wizerunkowej była artystka – Ania, która na co dzień zajmuje się malarstwem. Jej twórczość możecie zobaczyć m.in. na jej profilu na Instagramie. Sesję realizowałyśmy w studiu Goya.
Ponadczasowa klasyka
Z Anią w ramach jednej sesji zrobiłyśmy dwie stylizacje w różnych aranżacjach. Zaczęłyśmy zdjęcia przy użyciu światła błyskowego – bardzo klasycznie – w białej koszuli i na białym tle. Powstał kolaż zdjęć – z miękko doświetloną całą postacią oraz punktowo doświetloną twarzą. Ten portret potrzebny był do broszury informacyjnej na temat jednej z wystaw, w której Ani wystawiała swoje prace.
Sesja wizerunkowa w nieformalnym charakterze
W drugim etapie zdjęć wykorzystałyśmy aranżację w studiu Goya, która pasowała do klimatu stylizacji Ani. Na [pierwszym planie pojawiły się suche trawy. Nie zabrakło też ujęć z wykorzystaniem lustra. W tej serii powstało kilka retro portretów.
W powyższej galerii zobaczycie efekt końcowy.
Zobacz moje inne realizacje, które mogą zainspirować Cię do Twojej sesji wizerunkowej: